برگزاری جلسه میلانی ها با نماینده فرانک کسیه در هفته جاری

برگزاری جلسه میلانی ها با نماینده فرانک کسیه در هفته جاری

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک كسیه فاش كرد كه دوست دارد مادام العمر در روسونری بماند و گزارش شده كه مدیران میلان این هفته برای تمدید قرارداد با نماینده او ملاقات خواهند كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فرانک كسیه، بازیکن ملی پوش ساحل عاجی میلان پس از بازی های المپیک به میلانلو باز می گردد. این بازیکن هنگام برگزاری مسابقات فوتبال المپیک همراه تیم ملی کشور، فاش کرد که قصد دارد قرارداد خود با روسونری را تمدید کند.

رسانه های کشور ایتالیا گزارش می دهند که مدیر برنامه این بازیکن 24 ساله با پائولو مالدینی و فردریک ماسارا (مدیر ورزشی میلانی ها) ملاقات می کند تا مذاکراتی را که به نظر می رسد دو طرف قبلا در آن ها به توافق دست یافته اند را به پایان برساند.

این گزارش ادعا می کند باشگاه میلان مایل است به کسیه حدود 6 میلیون یورو حقوق در هر فصل پیشنهاد دهد تا براین اساس، قراردادش دو ساله تمدید شود.

پس از از دست دادن جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو به عنوان بازیکن آزاد در تابستان امسال، انجام این معامله و امضای تمدید قرارداد فرانک کسیه، حداقل خیال روسونری را از این که یک بازیکن دیگر را هم به صورت آزاد و رایگان از دست نمی دهد، راحت می کند.

کسیه در ژوئیه 2017 وارد میلان شد و از آن زمان 184 بازی با پیراهن روسونری انجام داده و 30 گل نیز به ثمر رسانده و 15 پاس گل هم ارسال کرده است.

9404