گزارش رسانه سان: رئال مادرید کهکشانی با حضور توتی!

گزارش رسانه سان: رئال مادرید کهکشانی با حضور توتی!

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه سان با قرار دادن توتی در ترکیب رئال مادرید کهکشانی سال‌های دور تصویر جالبی برای هوادارن توتی و رئال ساخته.

به گزارش فوتبالی، فرانچسکو توتی چند بار در گفت و گوهای خود از حقیقت جالبی درباره علاقه تیم رئال مادرید به جذبش پرده برداشته. ماجرا به سال ۲۰۰۵ بر می‌گردد که توتی در اوج دوران فوتبالش بود و تیم مادریدی در حال ساختن یک کهکشان رشک برانگیز با حضور چندین ستاره. رئالی‌ها به توتی پیشنهاد هیجان انگیز ۲۰۰ هزار یورو دستمزد در هفته را دادند که البته توسط کاپیتان تیم رم رد شد.

حالا رسانه سان با توجه به ترکیب رئال مادرید در آن سال‌ها، در مطلبی کوتاه حضور توتی در رئال مادرید را ترکیب قرار داده است هرچند که به زعم خود سان تصور توتی در لباسی جز رم امکان پذیر نیست.

ترکیب رئال مادرید با حضور توتی به این ترتیب خواهد بود. کاسیاس درون دروازه قرار می‌گیرد و ۴ مدافع به نام‌های سالگادو، هلگوئرا، راموس و کارلوس جلوی او. در خط هافبک بکام، زیدان و گوتی ایفای نقش می‌کنند و ۳ مهاجم لوس بلانکو هم توتی، رونالدو نازاریو و رائول خواهند بود. یک ترکیب کهکشانی!

گفتنی است توتی پس از خداحافظی در سال ۲۰۱۷ هم اکنون فعالیتی در عرصه مربیگری ندارد و در زمینه استعدادیابی و مدیریت آن‌ها کار می‌‌کند.

1101