احتمال استفاده از نیوکمپ به عنوان یک مرکز تزریق واکسن کرونا

احتمال استفاده از نیوکمپ به عنوان یک مرکز تزریق واکسن کرونا

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است ورزشگاه نیوکمپ به عنوان یک مرکز تزریق واکسن کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی،  برنامه Onze در شبکه ۳ تلویزیون کاتالونیا اعلام کرده امکان دارد از ورزشگاه نیوکمپ به عنوان محلی برای تزریق واکنس برای مردم استفاده شود. مسئولین بهداشت و سلامتی ایالت کاتالونیا در حال مطالعه برای انتخاب یک مکان مناسب جهت آغاز واکسیناسیون هستند. هنوز البته واکسن‌ها به تعداد مورد نیاز برای همه فراهم نشده اما هنگامی که آماده شد این واکسن‌ها باید در محلی بزرگ و در فضای باز به مردم تزریق شود. به همین دلیل مسئولین ایالت در حال صحبت با باشگاه بارسلونا هستند تا امکان انجام واکسن همگانی در نیوکمپ وجود داشته باشد اما همه چیز در گرو انتخاب رئیس جدید باشگاه است.

مسئولین کاتالونیا تاریخ آغازین حدودی برای واکسیناسیون را آپریل یا می تخمین زده‌اند و نیوکمپ را به دلیل فراهم بودن یک فضای باز بزرگ به همراه پارکینگ که مردم بتوانند پیدا شوند یا در داخل ماشین در پارکینگ واکسینه شوند را گزینه مناسبی می‌دانند.

اگر همه چیز طبق روال پیش برود و این اتفاق در نیوکمپ رخ دهد پس از مدت‌ها بالاخره این ورزشگاه جمعیت زیادی را در خود خواهد دید هرچند که این جمعیت برای تماشای فوتبال در آن حضور پیدا نمی‌کنند.

1101