سمپدوریا: دیگر خبر ابتلای بازیکنانمان به ویروس کرونا را منتشر نمی‌کنیم

سمپدوریا: دیگر خبر ابتلای بازیکنانمان به ویروس کرونا را منتشر نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – پنج بازیکن سمپدوریا دچار ویروس کرونا شده‌اند. این باشگاه اعلام کرده که دیگر خبری در این زمینه منتشر نخواهد کرد تا مانع نگرانی بیشتر شود.

سمپدوریا در میان باشگاه‌های سری آ بیش از همه تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. مانولو گابیادینی دومین بازیکن سری آ بعد از دانیله روگانی بود که نتیجه آزمایشش مثبت شد. 

دیروز سمپدوریا اعلام کرد که عمر کالی، آلبین اکدال، آنتونیو لا گومینا، مورتن تورسبی، و پزشک تیم، یعنی آمدئو بالداری هم دچار ویروس کرونا شده‌اند.

به نظر می‌رسد که با توجه به این که تعداد زیادی از بازیکنان مبتلا شده‌اند، این ویروس حتی بیش از این هم شیوع پیدا کرده باشد و بازیکنان بسیار بیشتری درگیر آن باشند.

در هر حال، سمپدوریا بیانیه‌ای صادر کرده و نوشته که دیگر اطلاعاتی درباره ابتلای بازیکنان یا کادر خود به ویروس کرونا نخواهد داد. آنها هر کسی که علائم خفیف داشته را آزمایش کرده‌اند.

در بیانیه سمپدوریا آمده است: «تنها خبر مهم این است که بازیکنان همه سالم هستند و در خانه‌هایشان در جنوا به سر می‌برند. در چنین شرایط پیچیده‌ای برای کشورمان، و به احترام افرادی که در خط مقدم حضور دارند، وظیفه ما این است که باعث ایجاد دغدغه بیشتر نشویم، آن هم در شرایطی که اوضاع تحت کنترل است. ما از رسانه‌ها دعوت می‌کنیم که به تصمیممان احترام بگذارند.»

سه بازیکن فیورنتینا هم مبتلا به ویروس کرونا هستند.

8444