دردسر بزرگ ویروس کرونا برای تاتنهام و وستهم

دردسر بزرگ ویروس کرونا برای تاتنهام و وستهم

پایگاه خبری فوتبالی – بحران ویروس کرونا برای تاتنهام و وستهم مشکلات زیادی به وجود می‌آورد، چرا که قرار است در ورزشگاه‌های آنها رویدادهای دیگری هم برگزار شود.

در ورزشگاه تاتنهام، قرار است در 30 خرداد مبارزه آنتونی جاشوا با کوبرات پولف برگزار شود، اما لیگ برتر دست کم تا اواسط فروردین تعطیل است، و آنها کار سختی برای به پایان رساندن دیدارهای خانگی خود دارند.

ویروس کرونا تقویم ورزشی کشورها را دچار بحران کرده است. تمامی دیدارهای لیگ برتر به حالت تعلیق درآمده است، تور کریکت سری‌لانکا برای تیم انگلیس لغو شده، و روسای فرمول یک به دنبال این هستند که مسابقات گرند پری استرالیا را به زمان دیگری موکول کنند، چرا که کشورها به دنبال کنترل شیوع ویروس کرونا هستند.

ورزشگاه وستهم در لندن هم میزبان لیگ بیسبال میجر است، که قرار است از 23 خرداد در این ورزشگاه برگزار شود. وستهم همچنین در اوایل تیرماه میزبان یک کنسرت راک است، و سپس بازی‌های دیگری در 14 و 15 تیر در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، دو کنسرت راک قرار است در 9 و 10 خرداد در ورزشگاه تاتنهام باشد. یک رویداد هم برای 16 خرداد برنامه‌ریزی شده ولی مشخص نیست که بازی‌های تاتنهام در لیگ برتر به چه ترتیبی برگزار خواهد شد.

اگر لیگ با تاخیر قابل توجه شروع شود، باشگاه‌های لیگ برتری دوران پیش‌فصل کوتاهی را برای فصل بعد پشت سر خواهند گذاشت. بروسیا دورتموند همین حالا هم تور پیش‌فصل آسیای خود را لغو کرده است.

8444