مهاجم سابق اینتر: شاید اریکسن پیرلوی جدید کونته باشد

مهاجم سابق اینتر: شاید اریکسن پیرلوی جدید کونته باشد

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو اعلام کرده پیرلو در ابتدا جایی در تفکرات یوونتوس کونته نداشته اما کونته در نهایت او را کشف کرده و با کمک پیرلو توانسته جام ببرد.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن هنوز نتوانسته در اینتر خودی نشان دهد اما به نظر می‌رسد ذهنیت کونته نسبت به او کم کم تغییر کرده و اریکسن هم می‌تواند خود را به ترکیب اصلی تزریق کند.

کاسانو در جدیدترین گفت و گوی خود درباره کریستین اریکسن گفته: در حال صحبت درباره یک قهرمان هستیم. او تنها به اعتماد به نفس نیاز دارد. اریکسن کسی نیست که همین امروز فوتبال بازی کردن را یاد گرفته باشد. کونته هم در حال تغییر تفکراتش است.

کاسانو که انگار به اریکسن امید زیادی دارد در ادامه افزود: امیدوارم که بتواند با بخشیدن استمرار به روند اریکسن، به این بازیکن اعتماد به نفس بدهد. اریکسن قدرت کمتری نسبت به مودریچ دارد اما مودریچ نمی‌توانست برای تیم کونته بازی کند زیرا او اصلا در کارهای دفاعی شرکت نمی‌کند.

کاسانو که سابقه بازی در تیم میلان و اینتر را در کارنامه خود دارد در ادامه افزود: وضعیت پیرلو را به خاطر دارم. در ایده‌های یوونتوس کونته پیرلو وجود نداشت. کونته ناگهان پیرلو را کشف کرد و با سیستم ۳۵۲ توانست همه چیز ببرد. شاید اریکسن هم اینگونه کشف شود.

1101