انتقاد تند مهاجم سابق اینتر از کونته: اینتر در لیگ قهرمانان خنده‌دار بود

انتقاد تند مهاجم سابق اینتر از کونته: اینتر در لیگ قهرمانان خنده‌دار بود

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم اینتر به انتقاد شدید از اینتر پرداخته. او گفته اینتر در لیگ قهرمانان خنده‌دار بوده و حالا هم علیرغم شانس بالای قهرمانی در سری آ اما عالی بازی نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر این روزها در سری آ یکه تاز است و بد عمل نکرده. آن‌ها از لیگ قهرمانان حذف شده‌اند و این مسئله باعث انتقاد کاسانو شده که تقریبا هر روز یا یک روز در میان در گفت و گوهای اینترنتی با کریستین ویری حرف‌های جدید بیان می‌کند.

کاسانو در جدیدترین گفت و گوی اینترنتی خود گفته: کونته گفهت اگر در لیگ قهرمانان بودیم می‌توانستیم حرف خودمان را بیان کنیم؟ او متوجه است که گواردیولا نیست؟ من احمق نیست. سری آ یک چیز است و اروپا چیز دیگر. اینتری‌ها از زمان حضور اریکسن فوتبال متفاوتی انجام می‌دهند. اینتر عقب می‌نشیند و منتظر حرکت رقیب می‌ماند تا برای لوکاکو توپ‌های بلند ارسال کند. اینتر باید قهرمان شود. آن‌ها می‌خواهند قهرمان شوند اما خوب بازی نمی‌کنند.

اینتری‌ها در لیگ قهرمانان در گروه خود چهارم شدند و حتی شانس حضور در لیگ اروپا را هم از دست دادند. کاسانو با انتقاد شدید از این موضوع گفته: اگر کونته اشتباهاتی جدی انجام داده تنها او مقصر نیست. اینتر در لیگ قهرمان خنده‌دار بود. آن‌ها مسابقات را در رتبه‌ای پایین تر از شاختار تمام کردند.

1101