پیام خداحافظی آنتونیو کونته با هواداران اینتر میلان

پیام خداحافظی آنتونیو کونته با هواداران اینتر میلان

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی 51 ساله ایتالیایی با انتشار پیامی در شبکه‌های مجازی با هواداران اینتر میلان خداحافظی کرد. 

به گزاش فوتبالی، در سال 2019 آنتونیو کونته به عنوان جانشین لوچیانو اسپالتی، وارد باشگاه اینتر میلان شد و در فصل اول حضورش موفق شد این باشگاه را به فینال لیگ اروپا برساند و در فصل دومش توانست اسکودتو را فتح کند. سرمربی سابق یوونتوس و اینتر به سلطه یک دهه‌ای بانوی پیر در سری آ پایان داد، اما همانند لئوناردو، ژوزه مورینیو و رافا بنیتز، پس از کسب یک جام، از این باشگاه جدا شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، روز گذشته نراتزوری به صورت رسمی خبر جدایی کونته از این باشگاه‌ را تائید کرد. حال کونته با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت: "عجب ماجراجویی در دو سال گذشته داشتیم! هر روز پیشرفت می‌کردیم، هر روز قوی‌تر می‌شدیم و هر روز عزم خود را برای رسیدن به هدف خود، جزم می‌کردیم. بدون هیچ عذر و بهانه‌ای، فقط کار کردیم، تلاش کردیم و عرق ریختیم و تمامی این‌ها با احترام و هویت باشگاه ترکیب شد. ما بعد از یازده سال، اسکودتو را برای اینتر به ارمغان آوردیم و این باشگاه را به جایی که لایقش بود، رساندیم. از همه کسانی که این امر غیرممکن را، ممکن کردند تشکر می‌کنم. بازیکنان، اعضای کادرفنی، مالکان، مربیان و تمامی مردمی که از ما در دو سال اخیر، حمایت کردند."