سپاهان یک - شهرخودرو 3/ مهم ترین برد رحمتی در لیگ برتر/ سپاهان هم هدیه استقلال را پس فرستاد

سپاهان یک - شهرخودرو 3/ مهم ترین برد رحمتی در لیگ برتر/ سپاهان هم هدیه استقلال را پس فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم سپاهان و شهرخودرو در لیگ برتر بیستم با برتری 3 بر یک شهرخودرو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار هر دو تیم در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به گل دست یافتند تا بازی در نیمه اول با تساوی یک یک به پایان برسد. اما در نیمه دوم شهرخودرو با دو گل الجبوری پیش افتاد و شاگردان مهدی رحمتی موفق شدند با 3 امتیاز اصفهان را به مقصد مشهد ترک کنند.


ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده

ترکیب شهرخودرو:
 میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری ، امیر حسین کریمی،محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد ، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان وفرشاد فرجی

شرح گل ها

سپاهان (١-٠): در دقیقه ٢٠ ضربه سجاد شهباززاده پس از برخورد توپ با دست امیرحسین کریمی اعلام پنالتی شد ولی در ادامه خود سجاد تیمش را پیش انداخت.


شهر خودرو (١-١): اینبار داور در دقیقه ٢٨ برخورد شایان مصلح با جعفری بازیکن شهرخودرو را اعلام پنالتی کرد و امین قاسمی نژاد دروازه پیام نیازمند را باز کرد.

شهر خودرو (٢-١):یک پاس عمقی زیبا احمد الجبوری بازیکن تعویضی شهرخودرو را در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار داد و این مهاجم هم با یک پاس دقیق با پای راست دروازه نیازمند را در دقیقه ٧٣ باز کرد. 

کارت زرد

شهرخودرو: امیرحسین کریمی (73)

کارت قرمز

سپاهان: گیورگی گولسیانی (89)

6641