نساجی ۲ - شهرخودرو صفر/ شکستی دیگر برای زنگ تفریح لیگ برتر/ راحت الحلقوم برای نساجی

نساجی ۲ - شهرخودرو صفر/ شکستی دیگر برای زنگ تفریح لیگ برتر/ راحت الحلقوم برای نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال نساجی در خانه با ۲ گل حریفش را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی در خانه میزبان شهرخودرو قعر جدولی بود که توانست با ۲ گل حریفش را شکست دهد و به رده یازدهم جدول صعود کند.

نساجی با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. شهرخودرو نیز با همان ۲ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ بیست و یکم باقی ماند.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، احسان قهاری(79- امیرمهدی جانملکی)، حسن نجفی(79- علی آل کثیر)، کریم اسلامی، مهدی نظری(46- حسین زامهران)

ترکیب شهرخودرو

میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، صادق صادقی(77- میلاد کمندانی)، علی طاهران(81- مهدی شریفی)، مهرداد بایرامی، ابوذر صفرزاده(77- محمدرضا فلاحیان، حسام پورهاشم، مسعود زائر(85- رضا مستعلی پور)، رحمان جعفری(81- معراج تقی پور)، امیرحسین کریمی

 شرح گل ها:


نساجی یک – شهرخودرو صفر (دقیقه 54: حامد شیری): حسین زامهران بازیکن تعویضی نساجی درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد و حامد شیری پشت این توپ ایستاد که ضربه او با وجود تشخیص درست میلاد فراهانی، وارد دروازه شد و نساجی یک بر صفر پیش افتاد.

نساجی 2 – شهرخودرو صفر (دقیقه 70: ایوب کلانتری): یک پاس در عمق که به حسین زامهران رسید و این بازیکن پس از یک سرتوپ زیبا، مدافع پدیده را جا گذاشت و پاس او در شرایطی ایده آل به ایوب کلانتری رسید و این بازیکن با ضربه ای بغل پا دروازه پدیده را باز کرد.

کارت زرد:

نساجی: حسن نجفی  (27) مهرداد عبدی (57) حامد شیری (66) علیرضا حقیقی (87)

شهرخودرو: معراج پورتقی (87)

خلاصه دیدار

۴۱۵۴ / 6641