شهرخودرو یک - صنعت نفت یک/ مشهدی ها مثل همیشه وا دادند/ دو امتیاز از چنگ شهرخودرو پرید

شهرخودرو یک - صنعت نفت یک/ مشهدی ها مثل همیشه وا دادند/ دو امتیاز از چنگ شهرخودرو پرید

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان داود سیدعباسی و علیرضا منصوریان، علیرغم برتری شهرخودرو تا دقایق پایانی نهایتا با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:30 امروز دو تیم شهرخودرو و صنعت نفت به‌مصاف هم رفتند.

شاگردان سیدعباسی که علیرغم حضور در قعر جدول، در چهار هفته اخیر شکستی را متحمل نشده‌بودند، نیمه اول را با تک‌گل محمدابراهیم رضازاده پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم آن‌ها برای حفظ نتیجه تلاش کردند، اما نهایتا در دقیقه 84 توسط رضا جبیره کار به تساوی کشیده‌شد. این دیدار نهایتا با همین نتیجه به‌اتمام رسید.

با این نتیجه، شهرخودرو شانس رهایی از قعرجدول پس‌ازمدت‌ها را ازدست داد. آن‌ها با 15 در اختلاف یک امتیازی فجر سپاسی و 3 امتیازی نفت مسجدسلیمان قرار دارند، که برای فرار از سقوط باید از این دو تیم بالاتر بایستند.
شاگردان منصوریان نیز 32 امتیازی باقی مانده و موقتا در رده هشتم قرار گرفتند.

ترکیب شهرخودرو:

یوسف بهزادی، محمدابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده، محمدرضا فلاحیان


ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی، امید خالدی، رضا جبیره، امید حامدی‌فر، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، محمد طیبی

شرح گل:

شهرخودرو 1 - صنعت نفت صفر (دقیقه 23، محمدابراهیم رضازاده): رضازاده پشت محوطه جریمه صنعت نفت پاس یار هم‌تیمی را دریافت کرد، با لحظه‌ای مکث چرخید و با یک ضربه دیدنی دروازه میهمان و فرزین گروسیان را فروریخت.

شهرخودرو 1 - صنعت نفت 1 (دقیقه 84، رضا جبیره): حسن بیت‌سعید در سمت چپ خط دفاع حریف صاحب توپ شود، نفوذ او به دفاع حریف و پاس به جلوی بی‌نقصش را رضا جبیره مقابل دروازه شهرخودرو قطع کرد و کار را به تساوی کشاند.

کارت زرد:

یوسف بهزادی (63) از شهرخودرو
امید حامدی‌فر (11) از صنعت نفت

خلاصه بازی شهرخودرو - صنعت نفت


9719