زنده روح در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم باز هم در بردها نقش داشته باشم/ سخت‌ترین بازی ما با نفت مسجد سلیمان است

زنده روح در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم باز هم در بردها نقش داشته باشم/ سخت‌ترین بازی ما با نفت مسجد سلیمان است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن گل گهر با پاس گلی که به شاکری در دیدار با سایپا داد تعداد پاس گل هایش را به عدد ۴ رساند.

به گزارش فوتبالی، احمد زنده روح در خصوص پیروزی مقابل سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود و می دانستیم با شرایط زمین و تیم سایپا که از دوندگی بالایی برخوردار است نمی‌توانیم موقعیت های خیلی زیادی داشته باشیم اما می دانستیم که باید از همان موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم که خدا را شکر  هم توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و هم اینکه به گل برسیم و از گلمان به خوبی دفاع کنیم و پیروز شویم. 

او در خصوص ادعای سایپایی ها مبنی بر اینکه آنها تیم برتر میدان بودند ادامه داد: آنها هم نظر خودشان را دارند. به هرحال سایپا تیم قابل احترامی است و کادر فنی جوان و خیلی خوبی دارد و امیدوارم که در آینده موفق باشد و برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم. 

مهاجم گل گهر سیرجان در خصوص پاس گلی که به یونس شاکری داد گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاد و بعد از مدتها توانستم نقشی در برد تیم داشته باشم. مهم این بود که سه امتیاز را کسب کنیم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد و من هم امیدوارم بتوانم دربازی های آینده نیز به تیمم کمک کنم و مثمرثمر باشم .

وی در مورد دیدار پیش رو با نفت مسجد سلیمان گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از سخت ترین بازیهای پیش روی ماست.  آنها یک تیم با سازماندهی بالا و دوندگی فوق العاده دارند و سخت کوش هستند . بازی خیلی سختی است اما ما محکوم به برد هستیم زیرا امتیازات زیادی از دست دادیم و باید در بازیهای آینده مخصوصا در بازی بعدی که در سیرجان است نتیجه بگیریم. امیدوارم در چند روزی که فرصت باقی مانده است خوب ریکاوری و تمرین کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. به کسب یک نتیجه خوب خیلی امیدوار هستم.

زنده روح در پایان افزود: برای بازی با سایپا باید تشکر ویژه ای از تمام بچه ها در تمام پست ها داشته باشم مخصوصا در فاز تدافعی که با تمرکز بالا وظایفی که کادر فنی به آنها محول کرده بود را عالی انجام دادند و توانستیم پیروز شویم.

۱۱۲۲