زنده‌روح:‌ گل‌گهر سقوط نمی‌کند

زنده‌روح:‌ گل‌گهر سقوط نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر گفت: تیم ما سقوط نمی‌کند و در پایان فصل یک جایگاه آبرومندانه را به دست می‌آوریم.

به گزارش فوتبالی،احمد زنده‌روح در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در نیم‌فصل دوم نتایج بدی نگرفتیم. می‌توانستیم تراکتور و سایپا را هم شکست دهیم ولی برد را با تساوی عوض کردیم. با این حال صنعت نفت را در زمین خودش شکست دادیم  و البته یاد گرفتیم که اگر در دقایق آخر هم گل خوردیم، دوباره برای رسیدن به گل تلاش کنیم. در حال حاضر وضعیت روحی و فنی تیم خوب است و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نتایج بهتریوی در خصوص رقابت فشرده شش تیم در پایین جدول و اینکه آیا گل‌گهر در لیگ برتر خواهد ماند، تصریح کرد: تیم خوبی داریم و قطعا در لیگ برتر می‌مانیم. هر چند فاصله تیم‌ها نزدیک شده و حساسیت بازی‌ها بالا است ولی مطمئن باشید که سقوط نمی‌کنیم و در پایان فصل یک جایگاه آبرومندانه را به دست می‌آوریم.

زنده‌روح با اشاره به درخشش یونس شاکری مهاجم گل گهر در چند بازی اخیر اظهار داشت: برای شاکری خیلی خوشحالم چون هم به خودش کمک کرد هم به گل‌گهر. شاکری در بازی‌های اخیر با زدن 4 گل در جدول گلزنان به من رسید و 7 گله شد. البته از این به بعد به شاکری پاس نمی‌دهم تا گل‌هایش بیشتر از گل‌های من نشود! (با خنده). این حرف من شوخی بود و امیدوارم گلزنی‌های شاکری برای گل‌گهر تداوم داشته باشد.

7655