زنده‌روح: فکر نمی‌کردیم سایپا بازی جوانمردانه را رعایت نکند/ داور برای ما پنالتی نگرفت

زنده‌روح: فکر نمی‌کردیم سایپا بازی جوانمردانه را رعایت نکند/ داور برای ما پنالتی نگرفت

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکن حریف پایش را روی پای امین پورعلی گذاشت و جالب بود که داور هم به صحنه نزدیک بود اما آن را نگرفت.

به گزارش فوتبالی، احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط خودش در تیم جدید اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم، روز گذشته هم بازی خیلی خوبی را در کنار سایر بازیکنان انجام دادم، اما کمی دچار اشتباه شدیم و حیف شد که این بازی را نبردیم. 

زنده‌روح در مورد اولین بازی نیم‌فصل دوم گل‌گهر تصریح کرد: این بازی را خوب شروع کردیم و در همان نیمه اول هم به گل رسیدیم اما روی یک اشتباه تیم خودمان در جای‌گیری دروازه‌مان باز شد. شاید از روی استرس گل نخوردن، فشار بیشتری به ما وارد شد و گل مساوی را خوردیم. به هر حال باید در هفته‌های بعد جبران کنیم تا از شرایط فعلی خارجی شویم. با بازی دیروز به تیم امیدوار شدیم و امیدواریم در ادامه مسابقات اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. 

هافبک تیم گل‌گهر در خصوص ناراحتی سرمربی تیم از کم‌تجربگی برخی بازیکنان به خصوص روی گلی که به خاطر یک اوت دستی دریافت کردند، اظهار داشت: احساس می‌کنم بچه‌های تیم باید کمی بیشتر در شرایط مسابقه باشند و محو بازی و فشار آن نشوند. شرایط تیم ما شرایط خاصی است و باید از تک‌موقعیت‌ها و فرصت‌هایی که برای گرفتن سه امتیاز داریم به خوبی استفاده کنیم و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. در صحنه اوت دستی هم فکر نمی‌کردیم تیم حریف بازی جوانمردانه را رعایت نکند، اما به هر حال این اتفاق افتاد و باید 2 امتیاز از دست رفته را در بازی‌های پیش رو جبران کنیم. امیدوارم در هفته‌های آینده بچه‌ها با تمرکز بیشتر کار کنند.

وی در خصوص استقبال تماشاگران در بازی خانگی این تیم گفت:‌ از همه آنها که 90دقیقه ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم اما متأسفم که نشد زحمت‌شان را با گرفتن سه امتیاز پاسخ بدهیم. قطعا در ادامه راه آنها را خوشحال می‌کنیم و دوست داریم آن‌ها هم بیشتر از ما حمایت کنند. 

وی در خصوص داوری مسابقه و اینکه یک پنالتی برای گل گهر گرفته نشد، عنوان کرد:‌ بله، فکر می‌کنم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در آن صحنه بازیکن حریف پایش را روی پای امین پورعلی گذاشت و جالب بود که داور هم به صحنه نزدیک بود اما آن را نگرفت. به هر حال نباید بگویم که اگر داور برای ما پنالتی می‌گرفت برنده می‌شدیم، باید در تمام بازی طوری با تمرکز کار کنیم که بتوانیم در پایان نود دقیقه برنده از زمین خارج شویم. 

زنده‌روح در مورد گلزنی شاکری و اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تازه‌وارد گل‌گهر با وجود فرصت کمی که داشتند خیلی زود با شرایط تیم هماهنگ شدند، خاطرنشان کرد: همه ما سعی کردیم خیلی زود با تفکر تیم و مجید جلالی هماهنگ شویم. ما بازیکنان جدید وقتی با هم صحبت کردیم، تلاشمان این بود که با شروع نیم‌فصل دوم و همان بازی اول طوری کار کنیم که به هم کمک کنیم نه اینکه تنها یک بازی معمولی انجام بدهیم. خیلی دوست داریم اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنیم. خدا را شکر سیداحمدموسوی پاس گل داد و یونس شاکری هم گلزنی کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی کمک‌ حال تیم  برای رسیدن به پیروزی باشیم.

هافبک گل‌گهر در مورد عملکرد مدیریت باشگاه، گفت: واقعا باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. در این چند وقتی که من آمدم مدیر عامل باشگاه 24ساعت درگیر مسائل و مشغول پشتیبانی از مجموعه است. امیدوارم بچه‌ها در ادامه با تمرکز بیشتری به کارشان ادامه دهند تا بتوانیم جواب مدیریت باشگاه و شخص محمد جواهری را بدهیم. خوشبختانه مدیریت باشگاه به تعهدات خودش در قبال اعضای تیم و همچنین بازیکنان جدید تیم عمل کرده است. 

7655