زنده روح در گفت و گو با فوتبالی : اتفاقاتی که برایم می‌افتد خوشحال کننده است / خرید های خوبی انجام دادیم

زنده روح در گفت و گو با فوتبالی : اتفاقاتی که برایم می‌افتد خوشحال کننده است / خرید های خوبی انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی-احمد زنده روح می گوید بازیکنان گل گهر تمام تلاششان را می کنند تا از کورس عقب نمانند و جایگاه خوبی تا نیم فصل و بعد تا آخر فصل داشته باشند .

به گزارش فوتبالی ، احمد زنده روح در خصوص شرایط گل گهر گفت : شرایط خیلی خوبی داریم . در این مدت که فرصت داشتیم و تعطیل بودیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر فکر می کنم به آمادگی خوبی برای دیدار با آلومینیوم رسیدیم امیدوارم با دست پر از این بازی بیرون بیاییم .

او در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک ادامه داد : ما می دانیم که آلومینیوم تیم خیلی خوبی است اما با کارهایی که انجام دادیم فکر می کنم تا سه، چهار روز آینده به شرایط خوبمان برسیم و بتوانیم یک بازی جاندار انجام دهیم و انشالله پیروز میدان شویم و بالای جدول بمانیم 

این بازیکن در خصوص بازیکنانی مثل شکاری و تبریزی که به تازگی گل گهر آمدند گفت : فکر می کنم بازیکنان با کیفیتی جذب شدند و بتوانیم به خوبی از آن ها استفاده کنیم و بتوانند کمک کنند امیدوارم همگی در کنار هم شرایط خوبی را فراهم کنیم .

وی در خصوص عملکرد خوب رقیبانشان مثل استقلال و صنعت نفت آبادان در بالای جدول گفت : تیم های دیگر هم دارند خوب نتیجه‌ می گیرند ما هم باید بیشتر تلاش و تمرکز کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی که قبلا می گرفتیم را دوباره  کسب کنیم و در کورس رقابت بدانیم . امیدوارم در بازی با آلومینیوم به روند خوبمان ادامه دهیم و مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را می کنیم .

وی در پایان در خصوص اینکه از عملکردش که زدن دو گل و دادن دو پاس گل بوده راضی است یا خیر افزود : مهم این است که برای تیمم مثمرثمر باشم و سعی و تلاشم بر این است وظایفی که کادرفنی به من می دهد را به خوبی انجام دهم . اتفاقاتی که امسال برایم افتاده خوشحال کننده است سعی می کنم روند خوبم را ادامه دهم .

1122