باشگاه پرسپولیس پیگیر پاداش آسیایی شد/ تحریم ها اجازه واریز نمی دهد

باشگاه پرسپولیس پیگیر پاداش آسیایی شد/ تحریم ها اجازه واریز نمی دهد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس برای نحوه دریافت پاداش آسیایی خود با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توانستند به جایزه 2 میلیون دلاری این رقابت ها که به تیم دوم اهدا می شود دست پیدا کنند و در کنار این مبلغ تیم فوتبال پرسپولیس تا رسیدن به فینال بازی ها بر اساس نتایجی که در هر بازی کسب می کرد و صعود به مراحل بالاتر پاداش هایی را دریافت می کردند که با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا این مبلغ در پایان رقابت ها و پس از کسر جریمه ها و مبلغی که به حساب خیریه واریز می شود به باشگاه ها اهدا خواهد شد. 

در حال حاضر و با توجه به مشکلات مالی عدیده ای که این باشگاه با آن دست به گریبان است مدیران قرمزها چندی قبل با ارسال نامه ای بهای اف سی از آنها در مورد چگونگی پرداخت پاداش آسیایی استعلام گرفت. باشگاه پرسپولیس در این نامه از ای اف سی پرسیدند مبلغ نهایی پاداش آسیایی پرسپولیس چقدر بوده و این مبلغ قرار است دقیقا چه زمانی و از چه طریقی به حساب باشگاه واریز شود. این نامه از این جهت است که باشگاه بداند با توجه به قوانین و پروتکل های ای اف سی چه مقداری بابت صعود به مراحل بالاتر به پاداش باشگاه اضافه شده و چه مبلغی نیز با توجه به جرایمی که مخصوص برگزاری بازی ها است کسر می شود.

باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ نامه خود است تا بلافاصله در نامه نگاری هایی با فیفا، از کمیته انضباطی فیفا بخواهد مبلغ بدهی که به بودیمیر و کالدرون دارد از طریق این پاداش آسیایی پرداخت شود.

با توجه به تحریم های بانکی انتقال این پول به داخل کشور در حال حاضر کاری سخت و تقریبا غیر ممکن است و باید دید مدیران این باشگاه و ابراهیم شکوری که پیش از این با وعده انتقال این پول وارد باشگاه پرسپولیس شده بود چه پلنی برای دریافت آن دارند.

7655