نامه نگاری برای دریافت پاداش آسیایی/ تحریم ها پاداش پرسپولیس را بلوکه کرده است

نامه نگاری برای دریافت پاداش آسیایی/ تحریم ها پاداش پرسپولیس را بلوکه کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس که این روزها با اعتصاب بازیکنان خود در شبکه های اجتماعی همراه است، تلاش می کند تا با دریافت پاداش آسیایی مشکلات مالی را به حداقل برساند اما تحریم ها مانع از این اتفاق شده است

 به گزارش فوتبالی، تلاش های مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت پاداش آسیایی‌اش به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. بارها باشگاه اقدام به نامه‌نگاری و ارسال ایمیل کرده و نتیجه‌ای از این کار نگرفته است، با این حال هفته قبل باز هم ایمیل دیگری به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و خواستار حل این مشکل شده است.

به‌نظر می‌رسد کماکان این تلاش ادامه داشته باشد اما با توجه به وضعیت موجود بعید است به این زودی‌ها اتفاقی رخ دهد و قرمزها که این روزها با اعتراض غیرمستقیم و اینستاگرامی بازیکنان به‌خاطر قراردادها مواجه هستند، باید همچنان منتظر دریافت این پول باشند، چراکه هر آن ممکن است کار به اعتصاب بکشد.

پرسپولیس تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود درآمدزایی 770 هزار دلاری خود را قطعی کند و با در درنظر گرفتن جایزه 2 میلیون دلاری که به نایب قهرمان این مسابقات اهدا خواهد شد، درآمد قرمزها از حضور در این مسابقات به 2 میلیون و 770 هزار دلار می رسد که همچنان مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت این مبلغ از کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

با توجه به مشکلاتی که به خاطر تحریم های بانکی وجود دارد انتقال این مبلغ به داخل کشور برای قرمزها کار مشکلی خواهد بود و باید دید پاسخ ای اف سی به ایمیل قرمزها در این رابطه چه خواهد بود اما واقعیت این است که ای اف سی به خاطر تحریم ها، پولهای ایران را بلوکه کرده است.

7655