راهکار تکراری و بی نتیجه پرسپولیس؛ کمک گرفتن از کنفدراسیون فوتبال آسیا

راهکار تکراری و بی نتیجه پرسپولیس؛ کمک گرفتن از کنفدراسیون فوتبال آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست پرسپولیس برای پرداخت مطالبات مهاجم ایرلندی سابق این تیم موافقت می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد، نامه محکومیت نهایی پرونده آنتونی استوکس هم به باشگاه آمده که باید 86 هزار و 600 دلار هم به این بازیکن پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای پرداخت این رقم ، ای اف سی را واسطه کند تا از محل درآمدهایش این رقم پرداخت شود.

این در حالی است که قرمزها از حدو یکسال قبل رایزنی برای برداشت از حساب خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا را آغاز کردند اما به دلیل تحریم‌های مالی و بانکی آمریکا علیه ایران کنفدراسیون فوتبال، آسیا تاکنون کمکی در این زمینه به پرسپولیس نکرده است

نکته عجیب ماجرا اینجاست که ای اف سی در پرونده گابریل کالدرون علیرغم مکاتبات بسیاری که صورت گرفت، حاضر نشد بخشی از پاداش پرسپولیس را به شخص ثالث (کالدرون) بپردازد.

با توجه به تجربه پرونده کالدرون به نظر می‌رسد متقاعد کردن ای اف سی برای انجام این موضوع در وضعیت کنونی کاری دشوار و تقریبا ناشدنی باشد چون وضعیت تحریم‌های بانکی علیه ایران همچنان پابرجاست و تغییری نکرده است. باید منتظر ماند و دید اگر ای اف سی قبول نکند، باشگاه پرسپولیس چه تمهیدی برای این ماجرا خواهد داشت.

پرسپولیس از فصل 2020 و 2021 مبلغی بیش از 3 میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد.

7655