کدام ستاره‌های دنیای فوتبال می‌توانند به لیگ آمریکا بروند؟

کدام ستاره‌های دنیای فوتبال می‌توانند به لیگ آمریکا بروند؟

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ MLS در چند سال اخیر سرمایه گذاری‌های فاروانی در راه جذب ستاره‌ها کرده و با تبلیغات خود توانسته ستارگان زیادی را هم جذب کند. به همین دلیل رسانه مارکا به بررسی احتمال حضور ستارگانی جدید در این لیگ پرداخت.

به گزارش فوتبالی، رادامل فالکائو اولین گزینه‌ ای است که مارکا به آن اشاره کرده. اینتر میامی چندی پیش ایگواین را جذب کرد و آن‌ها حالا می‌خواهند با جذب فالکائو یک زوج جذاب در خط حمله خود داشته باشند.

وین رونی پیشتر از لیگ برتر به آمریکا و تیم دی سی یونایتد پیوسته بود و حالا این تیم می‌خواهد ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال را جذب کند. اوزیل به فکر تیمی جدید است و پیشنهاد دی سی یونایتد را در جیب دارد.

یکی از هیجان‌انگیزترین گزینه ها برای تیم‌های MLS حضور مسی و رونالدو است. شایعات زیادی چون پیوستن مسی به من سیتی و در ادامه پیوستن به تیم نیویورک اف سی وجود دارد که مالکیتش با منچستر سیتی یکسان است. اگر مسی به MLS برود باید در انتظار سوارز هم باشد. مارکا نوشته ممکن است مسی و سوارز در اینتر میامی باز هم هم تیمی شوند.

کریستیانو رونالدو هم اخیرا طبق اخبار، به نانی اعلام کرده دوست دارد در آمریکا بازی کند و تیم اورلاندو سیتی هم که نانی را دراختیار دارد و کاکا هم در آن بازی کرده یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای اوست.

1101