رونالدینیو، ماشین پول سازی از زمان پایان زندان؛ ایام به کام!

رونالدینیو، ماشین پول سازی از زمان پایان زندان؛ ایام به کام!

خبرگزاری فوتبالی - سال 2020 برای رونالدینیو سال متفاوت و عجیبی بود. اسطوره فوتبال برزیل مدت 171 روز را در حبس در پاراگوئه به همراه برادرش روبرتو سپری کرد چرا که از پاسپورت جعلی استفاده کرده بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو مدت 32 روز را پشت میله های زندان سپری کرد و بعد از آن به خاطر کرونا و با وثیقه ای به مبلغ یک میلیون رئال برزیل (معادل 140.566 پوند) به حبس خانگی رفت. او در ابتدا به شش ماه حبس محکوم شد. برخی گزارشات حاکی از آن بود که رونالدینیو فقط 5 پوند در حساب بانکی خود داشته و در آستانه بازنشستگی قرار دارد.

اما به نظر می رسد که در ماه های اخیر دنیا روی خوش خود را به رونالدینیو نشان داده است. نشریه برزیلی ال پایس گزارش داده است که ستاره برزیلی از زمان ترک زندان پنج میلیون رئال برزیل  (معادل 702.407 پوند)درآمدزایی کرده و چهار ماه به شدت پولساز را داشته است.

اولین اقدام رونالدینیو مربوط به تبلیغ ورزشگاه اتلتیکو مینیرو بود، باشگاهی که در سال 2013 با آن لیبرتادورس را برد. او از طرفی عنوان شهروند افتخاری بلوهوریزونته را کسب کرد و تصمیم گرفت که یک استودیو افتتاح کند و در آن جا وارد صنعت موسیقی شود. او با گروهی شامل ریکاید موب و جونگا (رپر) یک ویدیو موزیک ساخت که این ویدیو در کمتر از یک هفته بیش از یک میلیون بازدید داشت و رونالدینیو هم بخشی از آن بود. رونالدینیو از طرفی برند نوشیدنی اختصاصی خود تحت عنوان R-ONE را تشکیل داد.

ستاره سابق بارسلونا در یک کلیپ تبلیغاتی برای اپلیکیشن مسافرتی "بوزر"  حضور پیدا کرد و همچنین در کلیپ تبلیغاتی دیگری برای یک سایت شرط بندی حضور پیدا کرد. رونالدینیو از طرفی به تبلیغات بازیهای ویدیویی معروف فیفا و PES پرداخت و حتی تیم بازیهای آنلاین خود تحت عنوان R10 را در بازی فیفا 21 تشکیل داد. 

رونالدینیو با وجود مشکلاتش همچنان سفیر توریسم برای کشور برزیل است و شخصا با بولسونارو رئیس جمهور برزیل ملاقات کرده است. در سال 2021 نیز قرار است که فیلمی در مورد دوران فوتبال رونالدینیو اکران شود که ستاره برزیلی در آن لقب "شادترین مرد جهان" را دارد.

4125