خداحافظی ستاره رم از فضای مجازی پس از حواشی گسترده: این دنیا به من تعلق ندارد!

خداحافظی ستاره رم از فضای مجازی پس از حواشی گسترده: این دنیا به من تعلق ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی -  نیکولو زانیولو فضای مجازی را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، نیکولو زانیولو، ستاره جوان تیم رم که در چند هفته اخیر با حواشی زیادی در زندگی شخصی‌اش مواجه شده بود به دلیل تمرکز روی زندگی‌ حرفه‌ای کاری‌اش در فوتبال تصمیم به ترک اینستاگرام گرفت.

زانیولو این تصمیم را در حساب اینستاگرام مادرش اعلام کرده نه حساب خودش. او در بیانیه‌ای نوشته: زندگی من درون زمین چمن رقم می‌خورد نه در شبکه‌های اجتماعی و بر اساس شایعات. تصمیم گرفتم این دنیای غیر واقعی را که به من تعلق ندارد ترک کنم. شبکه‌های اجتماعی روی آرامش من، شور و اشتیاق من تاثیر می‌‌گذارد. حسابم را غیر فعال می‌‌کنم و یک آغوش گرم برای همه شما می‌فرستم.

زانیولو بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد اما چیزی که او را به صفحه اول روزنامه‌ها و رسانه‌ها آورده حواشی مربوط به زندگی شخصی‌اش است. همچنین چندی پیش به دلیل فعالیت‌های متعدد مادر او در اینستاگرام هم بسیاری از هواداران رم با تمدید قرارداد او مخالفت کردند و او را پر حاشیه خواندند.

زانیولو در حال گذراندن دوران ریکاوری خود پس از عمل جراحی زانو به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی است اما با توجه به حواشی بعید به نظر می‌رسد با تمرکز کامل به فوتبال برگردد.

1101