مشکل اصلی بر سر انتقال زانیولو به یوونتوس مشخص شد

مشکل اصلی بر سر انتقال زانیولو به یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - علاقه یوونتوس به جذب و به خدمت گرفتن ملی‌پوش ایتالیایی جالوروسی جدی است ولی قیمت پیشنهادی رم می‌تواند مانع انجام این معامله شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ماسیمو پاوان، روزنامه‌نگار ورزشی ایتالیایی، اطلاعات زیادی درباره آینده ستاره رم، نیکولو زانیولو، که به شدت با پیوستن به یوونتوس در ارتباط است، منتشر کرده است.

پاوان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: "نیکولو زانیولو اساسا خودش را پیشنهاد داده است، اما یوونتوس نمی‌تواند شصت میلیون برای او خرج کند." 

بنابراین، در حالی که به نظر می‌رسد احتمال دارد که این بازیکن از جالوروسی به بیانکونری منتقل شود، در این مرحله بعید به نظر می‌رسد که بانوی پیر بتواند هزینه انتقال این ملی‌پوش ایتالیایی را تامین کند.

خود این بازیکن اخیرا اعتراف کرده است که از علاقه دو تیم یوونتوس و میلان خوشحال است، اما باشگاه پایتخت‌نشین هم‌چنان به کار بر روی قرارداد جدید برای ستاره خود ادامه می‌دهد.

آینده نیکولو زانیولو هنوز بسیار روشن است، اما همان‌طور که پیش می‌آید، یوونتوس نمی‌تواند در این تابستان او را خریداری کند و احتمالا می‌توان همین را برای آث میلان نیز پیش‌بینی کرد.

بنابراین، همه نگاه‌ها به این خواهد بود که آیا آ اس رم می‌تواند بر سر یک قرارداد جدید با این بازیکن ایتالیایی به توافق برسد یا خیر و اگر نتواند، او می‌تواند به سادگی راهی تیم مورد علاقه خود شود.

9404