کاپلو: زانیولو از کاکا بهتر است؛ می‌تواند توپ طلا ببرد

کاپلو: زانیولو از کاکا بهتر است؛ می‌تواند توپ طلا ببرد

خبرگزاری فوتبالی - فابیو کاپلو معتقد است که نیکولو زانیولو، یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیا است به طوری که او می‌تواند تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود.

به گزارش فوتبالی، نیکولو زانیولو، هافبک هجومی آ اس رم، به تازگی 21 ساله شده است و بسیاری او را با کاکا مقایسه می‌کنند. او عملکرد خوبی در باشگاه رم دارد و به نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی پیش روی او باشد. فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی انگلیس در مورد او گفت:" کاکا همین ویژگی های زانیولو را نداشت، زیرا او تکنیکی تر بود و خود را در سنین بالاتر نشان داد. اما این استعدادِ رم از قدرت و سرعت فوق العاده ای برخوردار است. او این پتانسیل را دارد که نه تنها بتواند کفش طلا را ببرد بلکه چیز های دیگری نیز می‌تواند فتح کند. من عاشق زانیولو هستم، زیرا او همه چیز را در بالاترین سطح دارد؛ قدرت، کیفیت و سرعت. آنجا بازیکنانی وجود دارند که پتانسیل زیادی دارند اما هیچکدام مثل او نیستند."

کاپلو که خود قبلا سرمربی رم نیز بوده است، در ادامه گفت:" با نگاهی به پاس گلش به پروتی در برابر یوونتوس، می‌فهمید که او دید خوبی دارد و همه چیز را به طور دقیق احساس می‌کند. در حال حاضر، بازیکن جوانِ دیگری در حد زانیولو نمی‌بینم. بنابراین من فکر می کنم او این توانایی را دارد که برنده توپ طلا شود."

1470