گاف بزرگ گزارشگر ایتالیایی و اعلام گلی که به اوت رفت!

گاف بزرگ گزارشگر ایتالیایی و اعلام گلی که به اوت رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - رم در شکست سه بر صفر مقابل اینتر حرفی برای گفتن نداشت. تیم ژوزه مورینیو در یک نیمه سه گل دریافت کرد و توسط چالهان اوغلو، ژکو و دومفرایس دروازه اش باز شد.

به گزارش فوتبالی، رم در نیمه دوم تلاش کرد تا گلهای بیشتری دریافت نکند و این بازی به یک فاجعه تبدیل نشود.  جالوروسی ها از 9 بازی اخیرشان در لیگ ایتالیا فقط سه برد کسب کرده اند و در حال حاضر سیزده امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند. رم در این فصل در لیگ ایتالیا هشت برد، یک تساوی و هفت شکست داشته و به نظر می رسد که مورینیو نتوانسته تیمش را به درستی جمع و جور کند.

با این وجود اشتباه گزارشگر در تشخیص شرایط شوت زانیولو لحظه بامزه ای را در بازی رم و اینتر رقم زد. رم هرگز برای تیم اینزاگی تهدیدی به شمار نمی رفت اما در لحظه ای از نیمه دوم این حس ایجاد شد که زانیولو سعی کرده جالوروسی ها را به بازی برگرداند.در حقیقت شوت زانیولو به شکلی بود که انگار توپ به وارد دروازه شده آن هم در حالی که توپ به اوت رفته بود.  در این صحنه هم گزارشگر و هم  تابلوی نتایج تلویزیونی فریب خوردند و یک گل به نام زانیولو ثبت کردند. گزارشگر فریاد "گل" سر داد که کمی بعد متوجه شد که دچار سوء تفاهم شده است و گل را به اشتباهی اعلام کرده است. 

البته بسیاری از هواداران وقتی که زانیولو خوشحالی گل نداشت، فهمیدند که توپ به گل تبدیل نشده اما در هر صورت اشتباه فاحش گزارشگر به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد و باعث شد که او به سوژه خنده هواداران تبدیل شود.

4125