نیکبخت: استقلال صدرنشین نیازی به انتقاد ندارد/ برای ریاست فوتبالی‌ها در فدراسیون فوتبال فقط باید امید داشته باشیم

نیکبخت: استقلال صدرنشین نیازی به انتقاد ندارد/ برای ریاست فوتبالی‌ها در فدراسیون فوتبال فقط باید امید داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی-  پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد بازی با آلومینیوم اراک در آستانه دربی می تواند برای آبی ها بسیار تعیین کننده باشد. 

به گزارش فوتبالی،علیرضا نیکبخت‌واحدی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت:« استقلال شرایط خوبی دارد و نمی دانم چرا بعضی ها گلایه می کنند. استقلال با این تعداد بازیکن مصدوم به نظرم خوب نتیجه گرفته و در صدر جدول است و اگر این تیم زیبا بازی می کرد و نتیجه نمی‌گرفت بازهم مورد انتقاد قرار می گرفت. به نظرم وقتی استقلال صدر نشین است نیاز به انتقاد نیست و محمود فکری تا به اینجای کار خوب کار کرده است.»

وی در مورد بازی فردای استقلال برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: «بازی سختی برای استقلال است و این بازی می تواند شرایط خوبی قبل از دربی را برای استقلال فراهم کند. تیم آلومینیوم تیم خوبی است و با اینکه تازه لیگ برتری شده، رسول خطیبی تیم خوبی جمع کرده است. استقلال اگر بخواهد در دربی حرفی برای گفتن داشته باشد باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد.»

او در مورد شانس کسب قهرمانی لیگ برتر توسط استقلال بیان کرد: «الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمان لیگ برتر صحبت کنیم اما به نظرم من استقلال شرایط نرمالی دارد. اگر بگذاریم استقلال کار خودش را انجام بدهد این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد.»

نیکبخت در مورد مشکل پیش آمده برای هروویه میلیچ و برخورد انضباطی فکری با او اظهار داشت: «شرایط حساسی شده است و شاید صحبت های فکری برای میلیچ خوب ترجمه نشده و او به خوبی توجیه نبوده اما جای بخشش وجود دارد و فکری می تواند این اتفاق را حل کند. میلیچ بازیکن خوبی است و این موضوع نباید زیاد بزرگ شود. امیدوارم این مساله درون خانواده استقلال حل شود و میلیچ به تمرینات برگردد.»

او در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه فوتبالی ها چه میزان شانس برای ریاست در فدراسیون فوتبال دارند گفت: «باید فقط امیدش را داشته باشیم. فوتبالی ها از فوتبال دور هستند. من اگر می توانستم افرادی را مثل علی دایی، علی کریمی و فرهاد مجیدی را کاندیدا می کردم نه اینکه یک تیم خاصی هر سال در فدراسیون پست بگیرند.»

وی در مورد بدهی فدراسیون فوتبال و مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی به شرکت شستا و مارک ویلموتس افزود: «این واقعا جای تاسف دارد و باید تجزیه و تحلیل شود چرا این اتفاق ها رخ داد چرا باید برای ویلموتس این میزان پول پرداخت شود. این پول می توانست صدها خانواده بی خانمان را سر پناه بدهد و باید توضیح بدهند.»

9697