ادعای مارکا: آلابا در آستانه توافق با رئال مادرید

ادعای مارکا: آلابا در آستانه توافق با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید در آستانه امضای قرارداد با داوید آلابا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی،  داوید آلابا یکی از هیجان انگیزترین گزینه‌های فصل نقل و انتقالات یپش رو است که قراردادش ۳۰ ژانویه به پایان می‌رسد. این مسئله به این معناست که او آزاد است با هر باشگاهی صحبت کند. بایرن هم به این بازیکن فرصت کافی برای مذاکره را داده زیرا دیگر شانسی برای ادامه همکاری با آلابایی که در هفته ۲۰۰ هزار یورو دستمزد می‌گیرد، نمی‌بیند.

رومنیگه در این رابطه گفته: مکالمات زیادی داشتیم اما می‌‌خواستیم از او تا ماه اکتبر جواب بگیریم. این اتفاق نیفتاد و من نمی‌دانم که مذاکره‌ای در ادامه با او خواهیم داشت یا خیر. به او پیشنهادهای خوبی دادیم که نشان می‌داد ارزش او چقدر است اما او قبول نکرد.

مارکا در گزارش خود در رابطه با احتمال حضور آلابا در اسپانیا گفته رئالی‌ها تمایل زیادی به امضای قرارداد با آلابا دارند. پیشنهاد رئالی‌ها دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو برای قراردادی ۴ ساله است. زیدان هم از انتقال آلابا استقبال می‌‌کند زیرا او علاوه بر بازی در قلب خط دفاعی توانایی حضور در سمت چپ را هم دارد و همچنین می‌تواند جانشین راموس هم باشد.

ارزش آلابای ۲۸ در ترنسفر مارکت ۶۵ میلیون یورو تخمین زده شده و باید دید سرانجام این بازیکن اتریشی لباس رئال را بر تن خواهد کرد یا خیر.

1101