یک ماه بعد از بیانیه باشگاه استقلال؛ قرارداد میلیچ تمدید نشد!

یک ماه بعد از بیانیه باشگاه استقلال؛ قرارداد میلیچ تمدید نشد!

پایگاه خبری فوتبالی-  در شرایطی که هرویه میلیچ بارها به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و پیش‌تر نیز مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این موضوع ابراز تمایل کرده بودند اما همچنان قرارداد این بازیکن با باشگاه در حالت قبلی قرار دارد و زمان آن تغییر نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایران‌ورزشی، میلیچ بعد از اینکه با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید تا به ایران بازگردد و حتی حاضر شد قراردادش را با استقلال فسخ نکند تا راه بازگشت برایش باز باشد، در رایزنی‌های خود از سران استقلال خواسته بود مقدماتی فراهم کنند تا 2 فصل دیگر به قراردادش اضافه شود. میلیچ حتی اخیراً خانواده خود را به ایران آورده تا تمایل خود برای ماندن در ایران را بیشتر به اثبات برساند اما باشگاه استقلال همچنان این بازیکن را معطل گذاشته و زمزمه‌هایی مبنی بر بی‌میلی برخی مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد میلیچ نیز از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. ظاهراً برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با تمدید قرارداد میلیچ و اضافه شدن 2 فصل دیگر به قرارداد این بازیکن مخالفند و قصد ندارند فعلاً در این راستا تصمیمی اتخاذ کنند.

 میلیچ نیز از خلف وعده باشگاه استقلال ناراضی است اما به دلیل در پیش بودن بازی‌ها ترجیح داده سکوت کند تا شاید موضوع از طریق نشست‌هایی که در آینده برگزار خواهد شد، حل شود اما با این گاردی که برخی مدیران استقلال گرفته‌اند و احتمالاً از بدهی‌های دوباره به بازیکنان خارجی واهمه دارند بعید است که قرارداد میلیچ با استقلال تمدید و 2 فصل دیگر به قرارداد این بازیکن اضافه شود. تمدید نشدن قرارداد میلیچ در حالی نگاه‌ها را به سوی خود متوجه کرده که در تاریخ 15 آذر ماه سال جاری باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مذاکرات با هرویه خوب پیش رفته و دو طرف به تمدید نزدیک می‌شوند، در حالی که با گذشت حدود یک ماه از آن بیانیه هیچ قرارداد تازه‌ای میان دو طرف امضا نشده تا خبر مخالفت برخی اعضای هیأت مدیره آرام آرام به واقعیت نزدیک‌تر شود.

1984