پیش بازی گل‌گهر- استقلال/ قلعه‌نویی به دنبال برد دهم جلوی آبی‌ها

پیش بازی گل‌گهر- استقلال/ قلعه‌نویی به دنبال برد دهم جلوی آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- آیا امیر قلعه‌نویی می‌تواند انتقام شکستهای فصل گذشته از استقلال را از این تیم بگیرد؟

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی فصل قبل و به عنوان سرمربی سپاهان، سه بازی با استقلال انجام داد که در هیچ کدام از آنها پیروز نشد و در دو بازی آخرش به استقلال، مقابل این تیم بازنده شد. او در بازی رفت سپاهان و استقلال در لیگ، با تیم استراماچونی به تساوی 2-2 رسید. در دیدار برگشت از تیم مجیدی 1-2 باخت و در جام حذفی هم با نتیجه 0-2 از استقلال شکست خورد تا خاطره خوبی از آخرین تقابل‌هایش با استقلال نداشته باشد و حالا در بیست و یکمین رویارویی لیگ برتری‌اش با استقلال، به دنبال دهمین بردش مقابل این تیم است.

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. گل گهر جدا از ماجرای تقابل امیر و استقلال، به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی است تا هم مثل فصل قبل استقلال را در سیرجان برده باشد هم اینکه صدر جدول را از دست ندهد. استقلال هم که دو هفته دیگر باید به مصاف پرسپولیس برود، می‌خواهد در دو بازی قبلی‌اش از دربی نتیجه بگیرد تا با روحیه‌ای خوب آماده آن مسابقه شود.

تیمی پر از استقلالی: جدا از امیر قلعه‌نویی که سابقه هدایت استقلال را داشته، محسن کریمی، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور و گادوین منشا بازیکنانی هستند که در استقلال توپ زده‌اند.

غایبان: آرمین سهرابیان به خاطر اخراج جلوی ذوب آهن بازی مقابل استقلال را از دست داد. برای استقلال هم دیاباته و سیاوش یزدانی و محمد نادری و داریوش شجاعیان جایی در بازی فردا نخواهند داشت.

نتیجه هفته گذشته: گل گهر با ذوب آهن به تساوی 1-1 رسید و استقلال هم در آخرین بازی‌اش، مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.

وضعیت در جدول: گل گهر 14 امتیازی در صدر قرار دارد و استقلال با 12 امتیاز تیم چهارم جدول است.

چهارشنبه 10 دی 99 ساعت 16.20

گل گهر– استقلال

تیم داوری: محمد رضا اکبریان- علیرضا ایلدروم- محمد علی پورمتقی – نجف پناهی

1984