پیش بازی استقلال - گل گهر/ به دنبال اولین برد در لیگ

پیش بازی استقلال - گل گهر/ به دنبال اولین برد در لیگ

پایگاه خبری فوتبالی – مصاف استقلال و گل گهر نکات زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی میزبان حریف سیرجانی‌اش است که در 5 بازی ابتدایی‌اش در لیگ موفق به برد نشده اما بعد از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی، استراماچونی امید زیادی دارد که دومین پیروزی متوالی‌اش را جشن بگیرد تا تیمش از بحران خارج شود. آنطرف میدان هم این بازی اهمیت بسیار زیادی برای وینگو بگوویچ دارد چون در صورت ناکامی در این دیدار، هیچ بعید نیست که او مجبور به خداحافظی با نیمکت گل گهر شود و باید دید مرد کروات که در 10 تقابل قبلی‌اش با استقلال فقط یکبار پیروز شده، می‌تواند دومین پیروزی اش مقابل این تیم و اولین برد فصلش را جشن بگیرد یا اتفاق دیگری در ورزشگاه آزادی رخ خواهد داد.

چهره ویژه: مجتبی جباری. اگر چه هنوز به صورت قطعی مشخص نشده که مدارک اداری او برای نشستن روی نیمکت گل گهر آماده شده یا نه اما در صورتی که کارت مربیگری او صادر شده بود، بازیکن سابق استقلال، در اولین تجربه رسمی‌اش به عنوان مربی روبروی تیمی قرار خواهد گرفت که خاطرات تلخ و شیرین زیادی از آن دارد.

غایبان: به جز استراماچونی که به خاطر اخراج در بازی با ذوب، فردا نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل محرومیت انضباطی، در این دیدار غایب هستند. پیمان رنجبری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی و حسام پورهاشم هم به احتمال زیاد گل گهر را در دیدار فردا همراهی نخواهند کرد

نتیجه هفته گذشته: استقلال مقابل ذوب آهن به تساوی 2-2 رسید و گل گهر هم در بازی خانگی با یک گل از صنعت نفت شکست خورد.

وضعیت در جدول: استقلال با 3 امتیاز در رده چهاردهم جدول است و گل گهر علیرغم هم امتیاز بودن با این تیم، به دلیل گل زده کمتر نسبت به این تیم، در رده پانزدهم قرار گرفته.

استقلال- گل گهر سیرجان

جمعه ۱۲ مهر- ساعت ۱۶:۰۰ ورزشگاه آزادی

تیم داوری: داور: حسن اکرمی کمک ها: رضا سخندان – محمد راهی کمک

1984