پیش‌بازی استقلال - گل‌گهر؛ نگرانی در جاده تهران – قزوین!

پیش‌بازی استقلال - گل‌گهر؛ نگرانی در جاده تهران – قزوین!

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال برای بازگشت به صدر باید در کنار برد بازی فردا، چشمش به بازی رقیب هم باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، استقلال در تهران میزبان گل گهر است. دیداری که در بازی رفت و در سیرجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلالی ها در شرایطی باید در آزادی و در حضور تماشاگرانشان به میدان بروند که بعد از مدت ها خود را در صدر جدول نمی‌بینند و در فاصله دو هفته تا پایان لیگ، سرنوشت قهرمانی را به رقیب دیرینه سپرده‌اند. تساوی مقابل نساجی باعث شد که تنها پیروزی احتمالی مقابل گل گهر برای نکونام کافی نباشد و او و شاگردانش، نتیجه بازی شمس آذر و پرسپولیس را به صورت لحظه‌ای دنبال کنند. البته که استقلال به خوبی می‌داند نبردن گل گهر می‌تواند پیش از بازی هفته آخر همه چیز را تمام کند.

در سمت مقابل گل گهر تیمی است که با وجود نتایج خوب در جام حذفی، در لیگ برتر نتایج بسیار بدی گرفته و هشت هفته است که رنگ برد را به خود ندیده است. حاصل کار شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هشت هفته اخیر لیگ برتر، پنج شکست و سه تساوی بوده و باید دید تیم بی‌آزار هفته‌های اخیر لیگ برتر فردا مقابل استقلال چه عملکردی خواهد داشت.

نکته آماری: دو تیم ۹ بار در تاریخ لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم آبی ها کسب ۷ برد بوده و تنها پیروزی گل گهر چیزی حدود چهار سال پیش و در سیرجان به دست آمده تا سرمه‌ای‌پوشان هیچ بردی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال نداشته باشند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال در قائمشهر به تساوی بدون گل برابر نساجی رسید و گل گهر در سیرجان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد.

وضعیت در جدول: استقلال با ۶۱ امتیاز، تیم دوم است و گل گهر با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جای دارد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال - گل گهر سیرجان

سه‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۰

ورزشگاه آزادی 

تیم داوری: وحید کاظمی – حسن انتظاری – علیرضا مرادی – امیرسامان سلطانی

1997