سنگ قبر مارادونا و عبارات جالب روی آن؛ ممنون از توپ!

سنگ قبر مارادونا و عبارات جالب روی آن؛ ممنون از توپ!

خبرگزاری فوتبالی – پیام‌های جالبی روی مزار مارادونا درج شده است.

به گزارش فوتبالی، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ماه نوامبر درگذشت. او پیش از فوت مدتی را در بیمارستان بستری بود و البته چند عمل جراحی هم قبل از مرگش انجام داده بود اما در نهایت فوتبال و زندگی را کنار گذاشت و پر کشید.

مارادونا از محبوبیت بسیار زیادی بین هواداران برخوردار بود و احتمالا از این به بعد هم مقبره او در بلاویستا میعادگاه هوادارانش خواهد بود. شاید برای برخی سوال باشد که روی سنگ مزار او چه چیزی نوشته شده است.

یکی از از هم‌تیمی‌های سابق او به مارکا گفته روی سنگ قبر مارادونا ۲ جمله نوشته شده. یکی از این جملات به درخواست خود مارادوناست آن جمله این است: «ممنون از توپ».

دیگر جمله‌ای که روی سنگ قبر مارادونا نوشته شده هم این است: «دلمان برای تو تنگ شده». این جمله البته به نظر می‌رسد با درخواست اطرافیان مارادونا روی قبر او نوشته شده است.

گفتنی است مارادونا یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۸۶ بود. در آن جام او ۲ گل ماندگار در تاریخ فوتبال را به ثمر رساند و به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. ۲ نفردیگر از ترکیب تیم ملی آرژانتین در آن جام جهانی، یعنی خوزه لوئیس براون و خوزه لوئيس کسیوفو هم پیشتر درگذشته بودند و مارادونا سومین نفر از آن ترکیب است که فوت کرده.

1101