دروازه‌بانی که پنج بار پیاپی تیمش را در ضربات پنالتی برنده کرده است

دروازه‌بانی که پنج بار پیاپی تیمش را در ضربات پنالتی برنده کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بانی است که در ضربات پنالتی پایان بازی به این راحتی ها نمی توان او را شکست داد.

به گزارش فوتبالی ، اخیرا در بازی استون ویلا - لیل در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و امیلیانو مارتینز به درخشش خودش و گرفتن دو ضربه پنالتی تیمش را به مرحله نیمه نهایی رساند. امیلیانو مارتینز در این ضربات پنالتی هم یک جنگ روانی با بازیکنان حریف به راه انداخت. او این کار را در فینال جام جهانی 2022 قطر و قبل از آن هم انجام داده بود.

امیلیانو مارتینز پنج بار پیاپی است که در ضربات پنالتی آخر بازی برای تیم باشگاهی اش و تیم ملی آرژانتین به پیروزی می رسد. آخرین پیروزی همین پیروزی اخیر استون ویلا مقابل لیل بود. قبل از آن امیلیانو مارتینز تیم ملی آرژانتین را در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی فرانسه به پیروزی رساند.

امیلیانو مارتینز در جام جهانی 2022 قطر در مرحله یک چهارم نهایی، در بازی آرژانتین - هلند هم در ضربات پنالتی آخر بازی تیمش را به پیروزی رساند. او در کوپا آمه ریکا 2021 هم در مرحله نیمه نهایی تیم ملی آرژانتین را در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی کلمبیا پیروز کرد.

مارتینز در سال 2020 هم در کامیونیتی شیلد در مقابل لیورپول توانست تیمش را به پیروزی برساند. در آن زمان او دروازه بان آرسنال بود.

1471