عکس یادگاری بچه‌های دروازه‌بان تیم مکزیکی با مسی

عکس یادگاری بچه‌های دروازه‌بان تیم مکزیکی با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - حتی بچه های بازیکنان تیم های حریف لیونل مسی هم دوست دارند با فوق ستاره آرژانتینی عکس یادگاری بگیرند.

به گزارش فوتبالی ، صبح امروز در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام قهرمانان کونکاکاف، اینتر میامی و تیم مونتری مکزیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم مونتری موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و یاران مسی را از این رقابت ها حذف کند. در بازی رفت مونتری با نتیجه دو بر یک برنده شده و در مجموع این تیم مکزیکی با نتیجه پنج بر یک اینتر میامی را شکست داد.

استبان آندرادا دروازه بان آرژانتینی تیم مونتری مکزیک پس از بازی تصویری را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که در این تصویر مشخص است که بچه های این دروازه بان با لیونل مسی عکس یادگاری گرفته اند.

در حقیقت این دروازه بان آرژانتینی در توضیحات این عکس نوشت:" با تشکر از  لئو مسی. بچه های من هرگز این روز را فراموش نخواهند کرد."

استبان آندرادا سابقه بازی در تیم ملی آرژانتین را هم دارد. این دروازه بان در حال حاضر 33 سال سن دارد. امیلیانو مارتینز با عملکرد خوب خود تبدیل به دروازه بان شماره یک آرژانتین شده است و بعید است که دروازه بان دیگری بتواند جای او را در تیم ملی آرژانتین بگیرد.

1471