سیمئونه پس از شکست: انتقادات منصفانه است اما حرف‌هایی دارم

سیمئونه پس از شکست: انتقادات منصفانه است اما حرف‌هایی دارم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید بابت نمایش بازیکنان در زمین مسابقه که منجر به برد ۲-۰ رئالی‌ها شد ناراحت است و این مسئله را از خبرنگاران پنهان نکرده است.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اینکه به یکدیگر نگاه کنیم و به دنبال یک جنبه یا نکته‌ای باشیم که تیم ما در آن حد بوده نکته بدی نیست. نیاز داریم پیشرفت کنیم. انتقادات منصفانه و عادلانه است اما حرف‌هایی برای گفتن دارم.

سیمئونه در ادامه افزود: در بازی گذشته‌مان مقابل سالزبورگ تلاش زیادی داشتیم اما استرس زیادی در تیم ما به دلیل احتمال حذف از لیگ قهرمانان وجود داشت. بازیکنان لحظاتی احساسی را تجربه می‌کردند که من آن‌ها را به عنوان بهانه مطرح نمی‌کنم اما چنین مسائلی وجود داشت. امروز بد بازی کردیم. سرمربی به طور شفاف در بهترین شکل ممکن بازی را مشاهده نکرد و بازیکنان هم کارهایی که از آن‌ها خواسته شده بود را انجام نداد. حالا باید دوباره بازی کنیم. یک بازی در جام حذفی داریم.

سرمربی اتلتیکو در ادامه افزود: تعویض‌ها را بر اساس درکی که از بازی داشتم انجام دادم. به دنبال نشاط در خط حمله بودم و بازیکنان بیشتری در خط هافبک می‌خواستم. نمی‌توانستیم راهی به دروازه پیدا کنیم و به دنبال کم کردن فاصله بودیم.

1101