کریم بنزما رکورد روبرتو کارلوس را شکست

کریم بنزما رکورد روبرتو کارلوس را شکست

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه‌ی 2 بر 0 اتلتیکو مادرید را شکست دهد و به روند خوب خود در لالیگا بازگردد. در این بازی کریم بنزما موفق به گلزنی نشد اما در مجموع عملکرد خوب و تاثیر گذاری داشت به طوری که در اوایل بازی تا آستانه‌ی گلزنی پیش رفت و شوت سهمگین او با پای چپ پس از برخورد به دست یان اوبلاک به تیرک عمودی دروازه خورد. بنزما با حضور در دربی مادرید یکی از رکورد های روبرتو کارلوس را شکست.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما با حضور در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید، تبدیل به با سابقه‌ترین بازیکن خارجی تاریخ رئال مادرید شد. او برای رسیدن به این رکورد اکنون از رکورد روبرتو کارلوس عبور کرده است. در واقع کریم بنزما در این بازی به تعداد 528 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید، روبرتو کارلوس 527 بازی داشت.

گفتنی است که کریستیانو رونالدو در این آمار در جایگاه چهارم قرار دارد چرا که او در دوران حضورش در رئال مادرید 438 بازی انجام داده بود و چهارمین خارجیِ از نظر تعداد بازی برای رئال مادرید است. نفر سوم در این جدول، مارسلو، مدافع چپ برزیلی رئال مادرید است که در این روز ها اوضاع خوبی ندارد و جایگاهش را به طور کامل از دست داده است و مندی به جای او بازی می‌کند.

1470