گلزن رئال مادرید: باید اتلتیکو مادرید را می‌بردیم

گلزن رئال مادرید: باید اتلتیکو مادرید را می‌بردیم

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز وینگر رئال مادرید معتقد است که آن ها شایسته کسب نتیجه بهتری از تساوی یک بر یک مقابل اتلتیکو مادرید بودند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته بیست و سوم لالیگا، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی، براهیم دیاز برای لوس بلانکوس و مارکوس یورنته برای روخی بلانکوس گلزنی کردند. 

زننده تک گل رئال به خبرنگاران گفت: "هضم این نتیجه در پایان بازی کمی مشکل بود، چون ما در آخرین دقیقه گل خوردیم. واقعا خوب بازی کردیم و هیچ مشکلی نبود و فکر می کنم در تمام طول بازی بر حریف چیره شده بودیم. به خاطر اینکه بازی مساوی به پایان رسید، نمی توانید قدردان کار بزرگ بازیکنان رئال مادرید در این بازی نباشید، اما این تیم فوق العاده است و نتیجه این بازی به ما قدرت بیشتری در ادامه خواهد داد."

"قطعاً تنها تیم شایسته میدان، ما بودیم. اما فوتبال همین است و ما باید از این مساوی به بهترین شکل استفاده کنیم، چون می دانیم که پتانسیل این تیم چه قدر است. باید به مسیر خود ادامه دهیم، زیرا واقعا در سطح بالایی فوتبال بازی می کنیم."

4416