اتلتیکو مادرید به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

اتلتیکو مادرید به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید برای خرید دنی سبایوس هافبک رئال مادرید دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در نظر دارد که دنی را با اتمام قراردادش با رئال مادرید به صورت رایگان به خدمت بگیرد. سبایوس یکی از هفت بازیکنی است که در پایان فصل با اتمام قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل می شود. مودریچ، بنزما، کروس، آسنسیو، ماریانو و ناچو فرناندز نیز شرایط مشابهی دارند.

تا یک ماه پیش، سبایوس جایی در برنامه های اینده مدیران رئال مادرید نداشت و جدا شدنش قطعی به نظر می رسید. در حقیقت این بازیکن در سال 2017 به رئال پیوست اما به دلایل مختلف نظیر مصدومیت ها یا عدم اعتماد مربیان نتوانسته بود خودش را ثابت کند. اما حضور سبایوس در نیمه دوم بازی رئال مادرید و ویارئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری و کمک به کامبک تیم باعث شد تا شرایطش کاملا دستخوش تغییر شود. سبایوس در بازیهای اخیر رئال نقش مهمی داشته و در چهار بازی اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته است. 

مدیران رئال نظر خود را در مورد تمدید قرارداد سبایوس تغییر داده اند و حالا به دنبال حفظ وی هستند هر چند که هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نداده اند. در این شرایط مارکا گزارش داده است که اتلتیکو مادرید، میلان و استون ویلا باشگاه هایی هستند که با وکلای سبایوس تماس گرفته اند. اتلتیکو پس از تجربه موفق خرید مارکوس یورنته از رئال مادرید حالا می خواهد سبایوس را هم به ترکیبش اضافه کند و یک رئالی دیگر را به خدمت بگیرد.

4125