تنبیه شدید در انتظار یوونتوس به خاطر تخلفات در آزمون ایتالیایی سوارز

تنبیه شدید در انتظار یوونتوس به خاطر تخلفات در آزمون ایتالیایی سوارز

خبرگزاری فوتبالی - فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده انضباطی مدیران یوونتوس را در مورد آزمون زبان ایتالیایی لوئیز سوارز آغاز کرده است اما چه خطری بیانکونری ها را تهدید می کند؟

به گزارش فوتبالی، دادستانی پروجا گزارش داده است که پرونده مدیران یوونتوس به علت تخلفات در روند حضور سوارز در دانشگاهی در ایتالیا برای گرفتن تابعیت ایتالیایی صورت گرفته است. سوارز در ماه سپتامبر و در زمانی که بحث پیوستنش به یوونتوس داغ بود، برای گرفتن تابعیت ایتالیایی به دانشگاهی در این کشور رفت چرا که همسرش هم تابعیت ایتالیایی دارد اما برخی منابع مدعی شده بودند که او سوالات آزمون را قبل از امتحان دریافت کرده و حالا تحقیقات دادگستری ایتالیا در این زمینه آغاز شده است.

مهاجم سابق بارسلونا که در نهایت راهی اتلتیکو مادرید شد، قبل از انتقال به تیم سیمئونه به دانشگاه پروجا رفت تا آزمون زبان ایتالیایی را پشت سر بگذارد و بدین ترتیب هر چه زودتر تابعیت ایتالیایی خود را بگیرد و انتقالش نهایی شود. در حقیقت سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در ترکیب یووه پر شده بود و تورینی ها از سوارز خواسته بودند تابعیت ایتالیایی بگیرد تا مشکلی در مورد انتقالش وجود نداشته باشد.

حالا مدیاست گزارش داده است که یوونتوس ممکن است به خاطر این تخلفات با تنبیه شدیدی مواجه شود که بر اساس قانون شدیدترین تنبیه، سقوط به سری بی است که البته بعید است این اتفاق رخ بدهد. یوونتوس معتقد است که هیچ تخلفی در این باره صورت نگرفته است.

4125