انتقال سوارز به یوونتوس به هم خورد؛ در بارسلونا ماندنی شد؟

انتقال سوارز به یوونتوس به هم خورد؛ در بارسلونا ماندنی شد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای به یوونتوس به هم خورده و این بازیکن راهی تورین نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رادیو کاتالونیا گزارش داده است که در حال حاضر سوارز احتمال حضور در یوونتوس را رد کرده است چرا که نمی تواند قبل از بسته شدن  پنجره نقل و انتقالات تابستانی پاسپورت ایتالیایی را بگیرد و در لیست یووه برای لیگ قهرمانان قرار بگیرد و به همین خاطر این انتقال منتفی است. یوونتوس نیز به نظر می رسد که از خرید سوارز ناامید شده و به همین خاطر به سراغ جذب ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رفته اند و می خواهند بازیکن رم را به عنوان جانشین گونزالو هیگواین به خدمت بگیرند.

در حال حاضر سوارز پیشنهادهای دیگری هم دارد اما نمی توان احتمال ماندنش در بارسلونا را رد کرد. اتلتیکو مادرید به طور مثال یکی از مشتریان این بازیکن است و می تواند او را به عنوان جانشین دیگو کاستا به خدمت بگیرد. مدیران بارسلونا البته اعلام کرده اند که صرفنظر از این که سوارز جدا بشود یا نه، خرید یک مهاجم را قطعی خواهند کرد که به نظر می رسد ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون را به خدمت خواهند گرفت. دیپای با نظر کومان قرار است که راه حضور در نیوکمپ را در پیش بگیرد.

4125