ترکیب بارسلونا و وایادولید مشخص شد؛ لوئیز سوارز روی نیمکت

ترکیب بارسلونا و وایادولید مشخص شد؛ لوئیز سوارز روی نیمکت

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل رئال وایادولید در هفته 36 لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تلاش است تا اختلاف چهار امتیازی خود با رئال مادرید را هر طور که شده کاهش بدهد. آنها تلاش خواهند کرد تا همه سه بازی بعدی خود را ببرند و فصل را با 85 امتیاز تمام کنند و باید امیدوار باشند که رئال مادرید از سه بازی بعدی خود حداکثر چهار امتیاز بگیرد تا آنها بتوانند قهرمان بشوند هر چند که کار خیلی مشکلی در پیش خواهند داشت. کاتالان ها می دانند که کار سختی برای قهرمانی لالیگا دارند اما تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد.  البته اگر بارسلونا امشب امتیاز از دست بدهد هیچ بعید نیست که قهرمان لالیگا در هفته 36 مشخص شود. باید دید که بارسا با هدایت ستین در مقابل تیمی که مالکیتش به عهده رونالدو نازاریو است، چه عملکردی خواهد داشت و چگونه این بازی را مدیریت می کند.

ترکیب بارسلونا برای بازی امشب مقابل وایادولید با هدایت کیکه ستین بدین شرح است : ترشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، سرجی روبرتو، بوسکتس، ویدال، ریکی پوچ، گریزمان و لیونل مسی .

وایادولید هم این ترکیب را در بازی امشب انتخاب کرده است: ماسیپ، خاوی مویانو، کیکو اولیواس، خاوی سانچز، رائول کارنرو، خواکین، سانتی امتریو، آلکاراز، کیکه پرز، اسکار پلانو و سرجی گواردیولا.