سه گزینه بارسلونا برای جانشینی لوئیز سوارز

سه گزینه بارسلونا برای جانشینی لوئیز سوارز

سایت رسمی فوتبالی - هر چند که لوئیز سوارز یکی از آماده ترین مهاجمان سال های اخیر فوتبال اروپا بوده است اما طبیعی است که کاتالان ها با بالا رفتن سنش به دنبال جانشین برای وی باشند چرا که آنها اخیرا پاکو َآلکاسر را هم فروخته اند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در ترکیب بارسلونا هیچ  رقیب جدی برای سوارز وجود ندارد. مهاجم اروگوئه ای بدیهتا با بالا رفتن سنش به این نیاز دارد که گاهی استراحت کند تا برای بازیهای حساس تر فصل آماده باشد. هیچ تردیدی نیست که سوارز همچنان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپاست،. برخی از گزینه های جانشینی وی در نیوکمپ را مرور می کنیم:

1- آنتوان گریزمن
بارسلونا تا یک قدمی خرید مهاجم فرانسوی هم دارد اما این بازیکن و اتلتیکو پیشنهاد را رد کردند. گریزمن بازیکن آچارفرانسه ایست که می تواند در پست های مختلف بازی کند. ستاره سابق سوسیه داد یک تمام کننده مرگبار است که جام جهانی و لیگ اروپای فوق العاده ای داشته و جایزه بهترین بازیکن لیگ اروپا را هم از ان خود کرد. گریزمن فصل گذشته 52 بازی در همه تورنمنت ها داشت که 29 گل زد و 9 پاس گل داد. این بازیکن برای تیم ملی فرانسه نیز در هفت بازی اخیرش چهار گل زده و دو پاس گل داده است. بارتومئو بعید است که همچنان از خرید وی ناامید شود.

آنتوان گریزمن

2- تیمو ورنر
این بازیکن فقط 22 سال سن دارد و هنوز زمان زیادی در اختیار دارد تا خودش را نشان بدهد. گلهای خوبی می زند، دید بالایی دارد، قدرت شوتش بالاست، خلاق است و همه چیز برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد. این بازیکن آلمانی سبک مشابهی با سوارز دارد و خودش را به خوبی در موقعیت قرار می دهد. او  از طرفی برای هم تیمی هایش خوب فرصت می سازد. این بازیکن 32 بازی فصل گذشته اش سیزده گل زد و هفت پاس گل داد. 

تیمو ورنر

3- مائورو ایکاردی
بازیکن آرژانتینی اینتر سابقه حضور در آکادمی ابرسلونا را هم دارد. او با حضور اسکالونی در تیم ملی آرژانتین بالاخره فرصت پیدا کرده تا در لیست آلبی سیلسته هم قرار بگیرد و مهاجم سرحال و آماده ایست. او خودخواه نیست و برای هم تیمی هایش هم موقعیت ایجاد می کند. کاپیتان نراتزوری ها در 34 بازی فصل گذشته اش 29 گل زده و یک پاس گل داده است.