خانه مائورو ایکاردی مورد سرقت قرار گرفت

خانه مائورو ایکاردی مورد سرقت قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – خانه مائورو ایکاردی مورد سرقت قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از گذشت چند روز از سرقتی که در خانه وستون مک کنی اتفاق افتاد حالا خانه مائورو ایکاردی مورد سرقت قرار گرفته و وسایلی به ارزش ۳۵۰ هزار پوند از این خانه به سرقت رفته.

طبق گزارشی که رسانه اکیپ منتشر کرده، سرقت از خانه ایکاردی، شنبه شب رخ داده و اطرافیان (مستخدمین) این ستاره آرژانتینی روز یکشنبه صبح متوجه شده‌اند که مقداری از وسایل وجود ندارد. پلیس با اطلاع از این مسئله تصمیم به آغاز تحقیقات گرفته و نمونه‌های دی‌ ان ای موجود در صحنه سرقت ر ا جمع آوری کرده. سارقین از طریقه پنجره وارد خانه شده‌اند و لوازمی شامل طلا و جواهرات، ساعت و لباس را به سرقت برده‌اند. ارزش لوازم مسروقه ۳۵۰ هزار پوند ارزیابی شده.

در هنگام رخ دادن سرقت، ایکاری در خانه حضور نداشته و در اردوی تیم پاری سن ژرمن برای دیدار مقابل لوریان به سر می‌برده. همسر و فرزندان ایکاردی هم در منزل حضور نداشتند.

این مورد اولین سرقتی نیست که برای ستارگان پاری سن ژرمن اتفاق می‌افتد. خانه‌های تیاگو سیلوا، دنی آلوز و چوبو موتینگ هم پیشتر مورد حمله سارقین قرار گرفته بود. بدترین مورد هم متعلق به تیاگو سیلوا بود که ساعت ۵۳۰ هزار پوندی‌اش از خانه دزدیده شد.

1101