مک‌تامینی: پاریسن‌ژرمنی‌‌ها به راحتی روی زمین می افتادند

مک‌تامینی: پاریسن‌ژرمنی‌‌ها به راحتی روی زمین می افتادند

خبرگزاری فوتبالی – اسکات مک تامینی به بازیکنان پاریسین ژرمن طعنه می‌زند و اعلام کرده آن‌ها در بازی دیشب فورا به زمین می‌افتادند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ۲ تیم منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند. نتیجه بازی البته باب میل میزبان نبود و پاریسی‌ها توانسنتد ۳-۱ رقیب را شکست دهند. در این دیدار حواشی مربوط به داوری و جنجال درون زمین کم نبود. در نیمه اول یک درگیری بین فرد و پاردس تفاق افتاد که برخی اعتقاد اشتند فرد باید اخراجج می‌شد که البته این اتفاق دیرتر رخ داد و فرد با دریافت کارت زرد دوم در نیمه دوم اخراج شد. اسکات مک تامینی، هافبک اسکاتلندی منچستر با احترام به برد پاریسی‌ها اما به بازیکنان این تیم طعنه می‌زند.

مک تامینی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازیکنان حریف به آسانی روی زمین می‌افتادند؟ (باخنده) نمی‌توانستید این مسئله را با چشم ببینید؟ این فوتبال نیست. هر تیمی هم می‌خواهد این سبک بازی کند، بازی کند اما این فوتبال نیست.

مک تامینی در ادامه افزود: اما همانطور که گفتم، به حریف بابت این برد اعتبار می‌دهم. آن ها اینجا آمدند و برنده شدند. بنابراین باید در بازی بعدی خوب بازی کنیم تا صعود کنیم.

1101