منچستر یونایتد هنوز تیم کاملی نیست

منچستر یونایتد هنوز تیم کاملی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها در نقل و انتقالات امسال با جذب بازیکنانی چون بایلی، زلاتان، مخیتاریان و پوگبا، بسیار فعال و پر سروصدا بوده اند. آنها در اولین بازی خود در لیگ برتر نیز 3-1 در زمین بورنموث به برتری دست یافتند با این حال پارکر معتقد است شیاطین سرخ به سه بازیکن دیگر نیاز دارند تا به تیم کاملی تبدیل شوند.

او به "888 SPORT" گفت:" آنها هنوز به یک مهاجم دیگر نیاز دارند و همینطور یک مدافع مرکزی دیگر و یک هافبک مرکزی. منچستر یونایتد هنوز کارش تمام نشده است , آنها نمی توانند کاری انجام دهند به دلیل اینکه ترکیب شان برای موفقیت در لیگ برتر به اندازه کافی خوب و کامل نیست و اینکه تمام تمرکز مورینیو روی لیگ است.

آیا پس از بازی مقابل بورنموث می توان گفت که منچستر یونایتد در ادامه با بازی هایش در بین چهار تیم برتر قرار گیرد؟ باید بگویم واقعا نه، اینگونه نیست. لیورپول تیم خوبی است و همینطور آرسنال نیز پیشرفت خواهد کرد.تاتنهام و چلسی نیز تیم های سختکوشی هستند و اینها تیم هایی هستند که شانس بالایی دارند.

در حال حاضر هنوز هم برای انجام این کار و قرار گرفتن در بین چهار تیم، یونایتد نیاز به فعالیت در نقل و انتقالات دارد و تا پایان آگوست، منچستریونایتد باید سه خرید دیگر انجام دهد تا اینکه بتواند به لیگ قهرمانان صعود کند و اینکه شاید در نهایت قهرمان لیگ شود."