پیش بازی منچستر یونایتد - زوریا

پیش بازی منچستر یونایتد - زوریا

به گزارش "ورزش سه"،‌ شاگردان مورینیو که پس از سه باخت پیاپی شرایط بسیار بدی را سپری می‌کردند، موفق شدند در دو بازی اخیرشان به پیروزی دست پیدا کنند و رفته رفته به فرم اوایل فصل بازگردند. شیاطین سرخ در لیگ اروپا با شکست مقابل فاینورد کار خود را آغاز کردند و حال قصد دارند با کسب پیروزی در خانه اولین پیروزی اروپایی با مورینیو را دشت کنند.

منچستریونایتد در 11 بازی اخیر اروپایی اش در الدترافورد شکست ناپذیر بوده و 8 پیروزی و 3 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. با این حال انتظار نمی‌رود زوریا بتواند مشکلی برای منچستریونایتد به وجود بیاورد و مورینیو به این بازی به چشم دیداری نگاه می‌کند که می‌تواند با برد پرگل به تیمش روحیه بدهد یا به بازیکنان جوانتر تیم بازی دهد.

زوریا در ده بازی از 11 بازی اخیر اروپایی اش موفق به زدن 20 گل شده که میانگین 1.8 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. آنها که تا به حال با یونایتد روبرو نشده اند،  سومین تیم اروپایی خواهند بود که مقابل شیاطین سرخ قرار خواهند گرفت. پیش از آنها دینامو کیف و شاختار دونتسک مقابل یونایتد صف آرایی کردند که 4 شکست  و دو تساوی برای آنها به ثبت رسیده و موفق به کسب پیروزی نشده اند.

ترکیب احتمالی: