ادامه کابوس مصدومیت در لیورپول؛ رابرتسون مصدوم شد!

ادامه کابوس مصدومیت در لیورپول؛ رابرتسون مصدوم شد!

خبرگزاری فوتبالی - اندی رابرتسون برای دیدار تیم ملی اسکاتلند در برابر اسلواکی در لیگ ملت‌های اروپا از فهرست خط خورد تا نگرانی‌ها از مصدومیت او بیش از پیش جدی شود. 

به گزارش فوتبالی، مدافع لیورپول در جریان پیروزی دراماتیک اسکاتلند در برابر صربستان در روز پنج شنبه در ضربات پنالتی که باعث صعود این تیم به مسابقات جام ملت‌های اروپای سال آینده شد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. رابرتسون در مصاحبه پس از بازی گفت که در اواخر بازی احساس درد داشته اما یکی از بازیکنان انتخاب شده برای ایستادن پشت ضربات پنالتی بوده و نمی‌توانسته این اتفاق را انجام ندهد چرا که بالاخره برای اولین بار پس از جام جهانی 1998 موفق شده‌اند در یک تورنمنت بزرگ حضور پیدا کنند. استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند، در آستانه دیدار برابر اسلواکی اعلام کرد که رابرتسون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. کلارک گفت: " احتمال حضور اندی رابرتسون در بین سایر بازیکنانی که بود و نبودشان در ترکیب مشخص نیست از همه کمتر است. "

لیورپول پیش از رابرتسون با مصدومیت ویرجیل فن دایک و جو گومز روبرو شده که مشخص نیست تا چه زمانی از میادین دور باشند. با توجه به مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد و فابینیو به نظر می‌رسد که کلوپ برای دیدار با لسترسیتی پس از وقفه بازی‌های ملی، هیچ یک از بازیکنان اصلی خط دفاع خود را در اخیار نخواهد داشت و امیدوار است که عدوم حضور رابرتسون در میدان تنها بر ای پیشگیری باشد.

1811