اظهارنظر ستاره لیورپول پس از حذف از جام حذفی

اظهارنظر ستاره لیورپول پس از حذف از جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی اعتراف کرد که وضعیت لیورپول هرروز بدتر می شود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر تیم‌های برایتون و لیورپول بازی تکراری دور چهارم جام حذفی انگلیس را در استادیوم آمکس برگزار کردند که در نهایت با کامبک میزبان، لیورپول با نتیجه دو بر یک متحمل شکست تلخی شد و با رقابت‌های جام حذفی نیز خداحافظی کرد. قرمزهای بندر مرسی ساید در این فصل اصلاً اوضاع خوبی ندارند و در لیگ برتر نیز جزو تیم‌های میانه جدولی محسوب می شوند. 

به نقل از سایت گل، رابرتسون درباره وضعیت لیورپول و شکست مقابل برایتون گفت: "خیلی ناامیدیم. فکر می کردم که قرعه خوبی نصیب ما شده و می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما از دو هفته پیش بهتر بازی کردیم، اما کافی نبود. موقعیت های خوبی خلق کردیم، اما در نهایت ما با رقابت‌ها خداحافظی کردیم. در یک باشگاهی مثل لیورپول، هواداران انتظارات بسیار بالایی دارند و حذف با گل خوردن در دقایق پایانی واقعا ناامید کننده است. باید دوباره به مسیر پیروزی بازگردیم. گفتن این حرف راحت است، اما عمل کردن به آن خیلی سخت."

"در این فصل اصلاً نزدیک به خوب هم نبوده‌ایم. در شروع سال جدید میلادی، دوست داشتیم تا شروع تازه‌ای داشته باشیم، اما چنین اتفاقی نیفتاد و حتی بدتر نیز شدیم."

4416