جدال بی پایان قرمزها با بحران مصدومیت/ نگرانی شدید کلوپ بابت مصدومیت مدافع تیمش

جدال بی پایان قرمزها با بحران مصدومیت/ نگرانی شدید کلوپ بابت مصدومیت مدافع تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد لیورپولی ها تصمیم دارند فصل جدید را با اتفاقاتی شبیه مانند اتفاقات کابوس وار فصل گذشته آغاز کنند و سرمربی آلمانی مجبور باشد در طول فصل با بحران مصدومیت بازیکنان تیمش دسته و پنجه نرم کند. 

به گزارش فوتبالی، اندی رابرتسون، بازیکن موفق لیورپول در چند فصل اخیر که در دیدار دوستانه لیورپولی ها برابر اتلتیک بیلبائو از اسپانیا دچار مصدومیت شد و زمین بازی را لنگ‌ لنگان ترک کرد، از بیمارستان مرخص شد و تصاویری که از او منتشر شده، نشان از مصدومیتی طولانی مدت دارد.

مدیران قرمزهای آنفیلد و عواملشان هنوز در خصوص مدت دوری اندی رابرتسون از میادین مسابقات، اطلاعات و جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌ اند؛ اما صحنه مصدومیت این بازیکن، نشان از پیچ‌ خوردگی قوزک پای او دارد که ممکن است برای مدتی طولانی، رابرتسون را دور از میادین فوتبال و حتی تمرینات نگاه دارد؛ آن هم در حالی که اندی رابرتسون در سه فصل گذشته، تنها چهار بازی لیگ برتری را از دست داده است.

لیورپولی ها در فصل گذشته نیز با بحران مصدومیت بازیکنانشان روبرو بودند. از جمله مصدومیت شدید ویرجیل فن دایک در بازی مقابل اورتون و در آن برخورد معروف با دروازه بان حریف و همینطور مصدومیت شدیدی که برای جو گومز، دیگر بازیکن قرمزها در خلال مسابقات فصل قبل به وقوع پیوست و دست یورگن کلوپ را از لحاظ تامین بازیکن و چیدن ترکیب اصلی و فیکس مورد نظر خود، تا انتهای فصل بسته نگه داشت. 

9404