شوخی دفاع چپ لیورپول با هیکل آماده محمد صلاح

شوخی دفاع چپ لیورپول با هیکل آماده محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول بدون تردید بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس است که شرایط بدنی خیلی خوبی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن لیورپول هیکل آماده ای دارد و به نظر می رسد که از آماادگی بدنی خوبی هم برخوردار است. حالا تصویری از بدن آماده صلاح پس از تمرین توسط اندی رابرتسون دفاع چپ اسکاتلندی لیورپول منتشر شده است.

محمد صلاح

در حقیقت به نظر می رسد که رابرتسون در حالی این تصویر را ثبت کرده که حواس محمد صلاح پرت بوده است. در این تصویر، مهاجم مصری پیراهنی به تنش ندارد و هیکلش به شدت  سرحال به نظر می رسد. رابرتسون که این عکس را گرفته با آمادگی بدنی صلاح شوخی کرده و نوشته است:"فکر می کنم که هنوز کمی چربی در عضلاتت داشته باشی!"

محمد صلاح شروع  فصل شگفت انگیزی را داشته است و تا کنون در 13 بازی در لیورپول پانزده گل زده و شش پاس گل داده است و در تیمش نقش مهمی داشته است. آمادگی صلاح باعث شده تا خیال یورگن کلوپ نیز راحت باشد و روی این بازیکن چه در لیگ برتر انگلیس و چه در لیگ قهرمانان اروپا حساب ویژه ای باز کند. لیورپول با 22 امتیاز فقط سه امتیاز کمتر از چلسی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس دارد.

4125