پیش بازی دیدار تیم ملی و بوسنی؛ بدون ستاره‌ها؟

پیش بازی دیدار تیم ملی و بوسنی؛ بدون ستاره‌ها؟

خبرگزاری فوتبالی- دومین بازی تدارکاتی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ مقابل تیمی برگزار می‌شود که هنوز معلوم نیست از بازیکنان سرشناسش جلوی ایران استفاده خواهد کرد یا نه.

به گزارش فوتبالی، ادین ژکو سرشناس‌ترین ستاره بوسنی است که بازی با ایران را به دلیل کرونا از دست داده است. با اینکه نفراتی مثل میرالم پیانیچ و سائد کولاسیناچ و راده کرونیچ در اردوی بوسنی برای بازی با ایران حضور دارند و نزدیکان تیم ملی مدعی شده‌اند که بوسنی با تمام قدرت جلوی ایران بازی خواهد کرد اما سرمربی بوسنی اعلام کرده قصد دارد در این دیدار از نفرات جوان تیمش استفاده کند.

آخرین وضعیت دو تیم: کرونا کل برنامه‌های تیم ملی را به هم ریخت و در شرایطی که قرار بود تکلیف صعود تیم ملی از گروهش در مرحله انتخابی جام جهانی تا ماه خرداد اضافه شود اما کرونا بازیهای تیم ملی را به تعویق انداخت تا از روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده این تیم فقط یک بازی دوستانه با ازبکستان برگزار کرده باشد و حتی بازی‌اش با مالی هم به خاطر ابتلای چند بازیکن حریف به کرونا، لغو شد.

بوسنی در سال 2020، 5 بازی در لیگ اروپا و انتخابی جام ملتهای اروپا انجام داده که در هیچکدام از آنها پیروز نشده است. این تیم مقابل ایرلند شمالی در پلی اف جام ملتهای اروپا بازی کرد و در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد. بوسنی در دو بازی مقابل ایتالیا و هلند در لیگ ملتهای اروپا مقابل این دو تیم به تساوی رسید و در هر دو بازی‌اش مقابل لهستان هم بازنده بوده است. بوسنی بعد از بازی با ایران، با هلند و ایتالیا در لیگ ملتهای اروپا بازی دارد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که به نفرات اصلی‌اش جلوی ایران استراحت دهد.

نکته جالب اینکه در فهرست تیم ملی برای بازی بوسنی هم چند ستاره تیم اسکوچیچ حضور ندارند. طارمی که به خاطر وضعیتش در پورتو از اسکوچیچ خواسته برای بازی با بوسنی او را دعوت نکند. جهانبخش و بیرانوند هم تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند. ترابی کماکان درگیر مصدومیتش است و آزمون هم بعد از بیماری هنوز برای زنیت به میدان نرفته است و او هم جایی در فهرست تیم ملی برای بازی با بوسنی نداشته است.

1984